Op de druk bezochte vrijwilligersavond op 13 mei is Paul van Riet uitgeroepen tot Clubman van het jaar van S.V. Rood-Wit Veldhoven. Al vele jaren zet Paul zich in voor onze club. Hij is begonnen als jeugdleider en zorgde voor de bezetting van het wedstrijdsecretariaat op zaterdagochtend. Inmiddels is Paul al vele jaren wedstrijdsecretaris op de hele zaterdag.
De veldindeling, de kleedkamerindeling, de cornervlaggen, de thee in de rust, het ontvangst van de leiders en scheidsrechters en nog veel meer; Paul heeft het altijd piekfijn geregeld. Super bedankt voor je inzet en we hopen je nog vele jaren op de Korze te zien.
Klik HIER voor het mooie fotoverslag van Chantal Straatman.